Spruta och utvecklingssamtal!

jaha, idag vah det ju då dags för influensa sprutan och det går inte att beskriva hur jävla nervös jag vah, men det gick ju bra, får se hur jag mår ikväll bara eftersom sprutan har gått ut i hela kroppen dåh vilket inte är så bra eftersom jag ska ha spelar möte idag!

idag hade jag också Utveklingssamtal vilket gick väldigt bra får hem mitt omdöme imorgon så ni kan få se lite hur det ser ut :)

blir ingen träning för mig idag eftersom jag har varit sjuk! kanske blir på Lördag med Rö p-97 och Kårsta p-95 läskigt jag är enda tjejen :O

nu ska jag gå och äta soppa, ha det bra :) <3
 

Kommentarer
Postat av: moa

sv; du borde se den :) den är grym :D

2009-11-11 @ 17:20:24
URL: http://absoluteemoa.blogg.se/
Postat av: fritte:) <33333 älskar dej elin

haha ditt omdöme kommer vara bra så ta de lungt <33333333

2009-11-12 @ 06:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0