Ändrade planer ;)

Igår kväll vart det lite ändrade planer,

Idol kväll med familjen - Film kväll och övernattning hos håkan :D

Håkan, Benja, Lukas och simon ringde mig 10 ggr igår kväll innan jag svarade och tjatade till mig hem till håkan, och en halvtimme vah jag hemma hos håkan, sen kom Kajsa också, vi kollade på filmer och hade jätte mysigt, sen gick vi "ooh la oss" elr satte på datan och pressade spotify och ngt jävla spel, sen vart typ Håkan hyper och vi andra ville typ sova, och Lukas öppnade ett jävla fönster som stog öppet hela natten och jag låg närmast så det är hans fel om jag blir sjuk ^^ (a) vi typ somnade mellan halv tre och halv fem, har faktiskt ingen aning, och vaknade typ åtta av att jag typ hade frysit sönder, sen åt vi frukost och pressade lite mer spotify, sen vah Lukas tvungen att gå till bussen och han tjatade om att vi skulle hänga med :P så det gjorde vi, sen åkte Benja och Kajsa hem så jag, Håkan och simon kollade på en skräck film men jag va tvungen att åka hem i mitten för vi skulle till uppsala och handla skor och skit, och nu är jag hemma igen :D 

Ikväll blir det Blogg awards tror jag (Y) 

Tack för två otroligt roliga och mysiga dagar :* <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0