Hejhej (:

Va länge sen jag la in ett seriöst inlägg ;D förra inlägget kan jag ju inte kalla seriöst men här kommer ett iaf (:

Igår va det 1 April, Påskbugg, Skärtorsdag och invigning för badhuset i Rimbo (:

För att fira att det va 1 April så sprang jag, Zebbe och Amelia runt i H-huset och tejpade för alla kranar (a) busigt ;D Vi påstbuggade som vanligt i skolan på skärtorsdagen det va riktigt roligt :P sen när vi slutade så drog jag, Emma och Amelia till Badhuset och badade med typ Ludde, Simon, Emil, My, Albe, Josse, Andreas, Håkan, Benja och några till (: det va riktigt roligt att dom har öppnat igen :D när jag kom hem va jag sjukt trött och Mamma å pappa Tvingade mig att kolla på Johan Falk fast den va ganska bra (: sen sömnade jag direkt när jag la huvudet på kudden (a) idag händer inget spec ska bara va hemma och vänta på morgondagen för då ska famlijen åka på kryssning med sysslingarna :D ska bli riktigt roligt!


Jag och Tony på buggen (:



Jag, Tobias, Linda och Fredrik på ett hörn (:

Kommentarer
Postat av: fritte:P<3

haha är de dancarn eller?:P<3

2010-04-04 @ 00:28:25
Postat av: Elin (:

Haha jag är duktig :D <3

2010-04-04 @ 18:35:45
URL: http://pinkpriiincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0