They say a person needs just three tings to be truly happy in this world: someone to love, something to do and something to hope for,

Varför känns det som att skolan börjar typ snart? :( visserligen gör det ingen eftersom jag går tre veckor och 4 dagar i skolan och sen drar jag till Turkiet :D
Idag följde jag med Familjen för att kolla på Brorsans match i Riala vilken jag ångrar stort i efterhand, det va träningsmatch mot AIK, dom skulle göra 3 x 25 minuter och avslua med straffar, det hela slutade med att jag och mamma satte oss i bilen efter två "halvlekar" och jag somnade, jag va så himla grining och irriterad, och sen när folket äntligen va klara som hoppades jag på pizza sen helt plötsligt blir det ingen pizza och jag satt i bilen och nästan började gråta, nu sitter jag och kollar på Friidrott hoppas på guld,

Imorgon blir det att träffa massa vänner i Rimbo och klippa mig, ♥

Kommentarer
Postat av: PJOHANNAS

SVAR: super, själv?

/pjohanna ♥

2010-08-01 @ 21:18:26
URL: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: PJOHANNAS

SVAR; härligt! sovit gott?

2010-08-02 @ 12:09:43
URL: http://pjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0