Dag 1 - Om mig

Jag heter Elin Johansson. Jag bor i en liten byhåla 6 mil norr om stockholm, Jag är 15 fyllda vårar, på Fritiden hänger jag med kompisar eller fotar, Jag fotar med min käraste ägodel (efter Mobilen Min Nikon D3000;) .
Envis, Målmedveten och Knasig är väl tre ord som passar bra in på mig, sen kan jag ju även nämna att jag har sämst tålamod, att jag är väldigt dålig på att planera saker, att jag är lätt retad och mitt morgon humör är värre än värst Det värsta som finns är när man tror att man kan lita på någon och man har fel. 
Mina vänner skulle Beskriva mig som Snäll och redigt Envis, Jag tror jag aldrig kommer att komma ifrån det där med envis, när jag väl har bestämmt mig för en sak så är det så det ska vara :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0