20/1-10

Just nu sitter jag och kollar på lite klipp från One Tree Hill på youtube,
skickade precis min bild Analys till Helena, och Engelska provet är avklarat, trodde jag skulle dö för jag fick typ hjärnsläpp, får det typ alltid när jag vet att jag ska prata engelska asså inte när det bara kommer att jag pratar engelska, men iaf så är det inte lika mycket med skolan kvar har bara en Teknik Uppsats som vi ska börja på imorgon, vi ska typ skriva " Jag år 2030 " och berätta om typ en teknik grej typ bil, Telefon, mobil, elr något som har utvecklats dom här 20 åren, bara andvända fatasin om hur det skulle kunna utveklats.

Kvällen kommer jag nog spendera i min sköna säng ny duschad och ska fortsätta läsa min bok (:

Göteborg om 1 å en halv vecka! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0