23/1-10

Om 6 Dagar drar jag till göteborg!!! :D

Igår kväll hade jag det jätte mysigt det började med att efter maten tog jag en snabb dusch sen bar det av till sporthallen i Rimbo för att jag skulle ju möta upp Jill, Malin å Sophie där så skulle vi kolla på när Rö´s A-lag skulle köra Rimbocupen, vi kollade på två matcher sen drog vi hem till sophie för att dom andra tre skulle äta så jag hängde med, vi satt och kollade på let´s dance och snackade lite, sen skulle Malin hem så vi följde med henne typ halvvägs och gick ut med Sophies hundar samtidigt, när vi kom tillbaka så gick jag och Jill ner till sporthallen igen och kollade på Rö´s tredje match och Jonglerings tävlingen sen åkte vi hem, när vi kom hem kollade jag på slutet av let´s dance så jag nästan somnade i soffan (a)


Nu ska jag kolla lite vår/sommar kläder och sen ska jag fortsätta läsa min bok (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0