31/1-10

Igår va det ju Ulrich´s 50-års fest som väntade (:

på Dagen så va jag, mamma, kicki å Zandra på torp å shoppde, jag köpte typ två linnen från Gina och en randig tröja från H&M, när vi va klara där åkte vi tillbaka till Henån (där vi bor) och fixade resten till kvällen, Dukade, värmde maten och massa annat sen va det dags å börja fixa sig för att sedan åka.

När vi kom fram så fixade vi det sista och sen kom alla gäster, det va lite segt i början, vi åt å vi va ca 50 pers där, men när Ulrich hade öppnat alla presenter och vi hade ätit tårta så vart det mkt mer drag, mer än hälften gick hem innan tolv. men det va då allt roligt började. vi drog undan borden så det vart ett dansgolv också började vi dansa och det va huur roligt som helst!

Det slutade med att vi åkte hem runt fyra på morgonen och somnade.
När jag vaknade Halv tolv imorse trodde jag att jag skulle vara tröttare, men idag ska vi kanske hyra film och spela wii och ha det jätte mysigt, eftersom vi åker hem imorgon :(

Bilder från festen kanske kommer senare!


Kramar på er alla där hemma, ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0