I brist på annat!

♥1. Namn? – Elin Johansson
2. Exakt ålder? – 14 år 359 dagar.
3. Vart bor du? - Rö
4. Bor tillsammans med? – Mamma, pappa, och lillebror
5. Husdjur? - inga
6. Färg på ditt hus? – Rött
7. När är du född? –  12 maj 1995
8. Klass? – 8B
9. Vilket år tar du studenten? - 2014
10. Något jobb? - nej,
11. När ska du sova ikväll? – tidigt
13. Duschat idag? - nej inte än
14. Kramat någon idag? - ja
15. Pussat någon idag? - fick en puss på kinden av Emma ;*
16. Vad har du ätit? – Frukost, lunch och middag
17. Dagens klädsel? – leggings linne & AIK tjocktröja
18. Dagens smink? - mascara å kajal
19. Dagens sötnos? - Emma ;*
20. Dagens roligaste? – hmm...
21. Har du många vänner? – jag har så jag klarar mig
22. Hur många har du kysst? – räknar inte direkt,
23. Vem kramade du senast? – Emma
24. Vem pussade du senast? -  ---
25. Hur många har varit otrogna med dig? - typ en
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? – Simon
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? – "Okej :* <33" från Amelia älskling

FAVORIT:
31. Film? – Hmm... många
32. Låt? - beror på humör, men FM Static - Tonight är en favorit
33. Mat? – grillat,
34. Dryck? - cola (a)
37. Stad? - Stockholm
38. Land? – Turkiet
39. Ämne i skolan? - Bild
40. År? – hmm... 1997, elr sommaren 2009

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Hemligt (a)
42. Drickan du drack? – Mjölk
43. Gången du spydde? – Jätte länge sen
44. Gången du grät? – någon månad sen kan jag tänka mig,
45. Pizzan du åt? – Också ganska länge sen
46. Gången du var i göteborg? – sommaren 2009
47. Gången du var i stockholm? – sist jag va hos tandläkaren
48. Gången du var hög? - Aldrig
49. Personen som såg dig gråta? - hmm... Familjen tror jag

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Båda
52. Hund eller katt? - Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? – Hemma å mysa
54. Tv-spel eller datorspel? – Tv-spel
55. Singel eller upptagen? - helst upptagen men just nu är jag singel
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Inget
58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel? – kollar inte på nått,
60. Svart hår eller blondt? - Blondt
61. Blåa ögon eller bruna? - Blåa
62. Choklad eller lakrits? - Lakrits
63. Göteborg eller stockholm? - Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
65. Coca-Cola eller Fanta? - Coca-Cola
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Båda
69. Leva eller dö? - Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? – nära & kära
71. Personer du hatar? – det finns ju några stycken
72. Personer som sagt jag älskar dig? – x antal
73. Personer som hatat dig? – Vet jag inte
74. Glassar du ätit på en dag? – 3 kanske
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? – Kanske ska på diggiloo på öland
76. Gånger du haft minnesluckor? - inga tror jag
77. Piercingar har du? - 2 i öronen
78. Personer du saknar just nu? – En,
79. Gånger ditt hjärta brustit? – hmm... 2 tror jag

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - ;P
81. Ska du träffa imorgon? –
82. Sjöng du senast för? - skolan kan jag tro
83. Hade du senast en MSN-konversation med? – mamma å drougge
84. Spelade du tv-spel med senast? – Lillebror
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – Amelia
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Ha-ha *elaktskratt*
87. Förtjänar att dö? – Ingen
89. Vill du sova bredvid inatt? - dig ;P

VAD:
90. Gör dig glad? – Fint väder & vänner
91. Gör dig ledsen? – svek
92. Vad vill du helst göra nu? – sova,
93. Önskar du att du slapp göra? - städa rummet,
94. Vill du ha nu? – Min födelsedag!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – Systemkamera, Aik-Tröja, kläder, smink, nagelgrejer
96. Längtar du till? - Lördag!
97. Tycker du om dina betyg? - kan bli bättre
98. Ångrar du i ditt liv? – att jag inte har tagit så många chanser
99. Är det bästa som har hänt dig? – lillebror :') ♥
100. Varför gjorde du detta? – brist på annat


Kommentarer
Postat av: Amelia

Thihi, vi reser direkt ;)<3

2010-05-11 @ 13:45:56
URL: http://emmaochamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0