TEG!

Nu sitter jag i ljushallen i skolan, min morgon var en mardröm, jag stor och väntade på bussen i en timme i regnet utan att den kom, sen ringde mamma till SL och skulle kolla vad som var fel och då var den turen inställd pga personalbrist, JÄVLA SL! jag ville ju inte komma försent första dagarna och skit i nya skolan, fatta pinsamt! men vi ringde en taxi och ska skicka räkningen till SL så att dom får betala,
I morse hade vi typ lekar, tillsammans med N1:orna, sen pratade vi lite med skolsköterskan och ungdomsmotagningen, sen pratade vi lite om källkritik och matematik, om typ 25 minuter ska vi ha datorkunskap i tre timmar sen slutar jag, vi ska lära oss om google apps :P
på bilden ser ni jag och två av mina nya klasskompisar! :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

de va kul att leka :D

2011-08-22 @ 12:45:54
URL: http://snuurfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0