Mitt 2011! :)


Jag funderade länge på hur jag skulle sammanfatta mitt år, om jag skulle göra det med bilder, musik, hur jag såg ut från månad till månad, med nyårslöften eller med bilder och text och det fick bli det sistnämnda! :) Jag har haft ett underbart år och hoppas att nästa år blir minst lika bra! :)

Januari: Året startade med att mammas kusin ifrån göteborg kom hit och eftersom att jag var nyopererad så vart det en lugn nyår hemma. Jag började att få in tekniken på kryckorna efter mycket om och men. Jag inledde min sista termin på långsjöskolan vilken kändes väldigt bra då. Skolan var också väldigt tuff med tanke på att det var tufft med kryckorna men jag överlevde! :) Jag gick också på öppethus på tibble eftersom att jag skulle börja i gymnasiet nästa termin. Men det var ingenting för mig! :)


Februari: Jag tillbringade en kväll med Ludde vilket var väldigt trevligt! :) Nationella proven startade och gick förvånandsvärt bra! :) Det var snökaos så att jag och bror fick stanna hemma ifrån skolan och jag började att bli riktigt kär :) Min fritid gick också ut på att spela bubbles på facebook. No lifer! ;)


Mars: I mars var jag en väldigt lycklig tjej, jag tyckte om allt med livet och allt gjorde mig lycklig! :D Jag hade en mysig dag med Sophie där vi fotade till min nuvarande header :) Vädret var underbart, Skolan gick bra, vännerna var fantastiska. Allt var perfekt :)
Varje onsdag började jag också att simma vilket jag slutade med ganska snabbt då det vart roligare att vara med vänner :) Jag tittade på Luddes teater och saknade min nuvarande pojkvän! :)


April: April började med att jag, mamma, min fina syssling och mammas kusin gick ut på stan och åt middag och stod på dansgolvet haöva natten vilket var väldigt trevligt! Jag hade myskväll med Malin, våra släktingar ifrån göteborg kom hit och överraskade min familj med lite hjälp av mig :) Vi åkte skyview och jag vart tillsammans med världens bästa! :) Jag umgicks även väldigt mycket med Malin och Louise :)


Maj: Förändringarnas månad, jag fick ta bort min tandstälning och jag fyllde hela 16 år. Min födelsedag tillbringade jag med Malin, Louise, Ludde och älskling. Vi spelade bowling och sen åkte vi hem till mig, åt tacos och myste framför film. Jag firade valborg med mina kära sysslingar vilket var väldigt trevligt. Vi hade spex foto och det vara sista månaden med klassen. Jag och många fina vänner åkte till kungstädgården och kollade på Rix FM festivalen och bara chillade runt!


Juni: Sista dagarna i skolan var väldigt jobbiga och jag grät en hel del. Balen ägde rum och jag kände mig väldigt fin. Det var en helt underbar och fantastisk kväll och jag kommer nog aldrig att glömma den kvällen. Natten spenderade jag med älskling och dagen efter var det skolavslutning. Direkt efter att skolan slutade så började jag sommarjobba på ett fritids i Edsbro vilken var väldigt lärorikt och roligt. Jag firade midsommar i Åkerberga med sysslingarna, Lindas pojkvän och min fina! :)




Juli: Jag kom in på det gymnasiet jag ville :) Jag tillbringade årets hetaste dag på grönan med massa fint folk! :) Det var as kul! Jag och Katarina köade en hel dag på skansen och kollade på Håkan Hellström på allsång på skansen :) Semestern började och vi, några kompisar och min pojkväns familj åkte till öland och tillbringade ungefär 2 veckor där! Jag satt även bakom ratten för första gången :) Månaden slutade med att jag åkte till västkusten helt utan familjen :)



Augusti:
Min underbara sommar höll på att lida mot sitt slut. Jag började bli nervös för att börja i den nya skolan men det gick as bra. Jag fick min fina MacBook hem och jag hade mysiga fika stunder med boyfriend i täby :) Terminen inleddes med falsh mob och lekar. Det hände inte så mycket annat mer än att jag och Boyfriend firade 4 månader tillsammans :)



September: Födelsedagarnas månad, vi firade lillebror med Bowling, Mitt liv bestod mest av plugg och umgås med familj och älskling :) En bekant jag känner var med i Idol och gick riktigt långt :) Linni du rockar! Jag gick på Håkan Hellström konsert med Katarina och Mickis på grönan vilket var så himla Awesome! :D 5 underbara månader med älskling firades samma dag som hans födelsedag :) Mammas och pappas födelsedagar firades med mys och pizza ätning :) Jag åkte Skyview med älskling en gång också :)


Oktober: Jag och älskling åkte och kollade på AIK - GAIS och jag tillbringade en kväll i vallentuna med klassen hemma hos Louise :) Jag och älskling mös runt på Rimbo marknad och sen åkte vi hem och pluggade ^^ Jag fick även en alldeles för bra mobil av min mamma och pappa! :) Jag träffade Ludwig en gång hemma hos mig och sen bjöd älskling mig på bio, och vi åkte hem till honom och hade en underbar kväll! :)



November: Jag och mina familj och några bekanta drog till Gävle för en avslappnings helg :) Vi träffade Idolerna och hade det as chill! Åt på mexicans restaurang och badade :) Jag hade 7 månader med min fina och han bjöd på middag och mys :) Jag och Toria åkte till stan och kollade på premiären av Breaking Dawn part 1 :) Jag hade en mys kväll i Täby med Toria och Andrea(s) och hade många myskvällar med älskling :)



December: årets sista månad började med väldigt mycket plugg, hade en monster tenta som skulle in i religion men jag hoppas att jag får ett bra betyg på den :) Jag har redan börjat planera nästa år/sommar och det kommer att bli awesome med massor av konserter! :D Jag julbakade med älskling och vi åkte och jul handlade i stan och åkte skridskor i kungsträdgården vilket var jätte mysigt! :) Julafton spenderades hemma i Rö med massor av paket och julmys. Idag är det nyårsafton också hemma i Rö! :)
image description

Mitt år har varit jätte underbart och jag hoppas att nästa år blir minst lika bra! :)
Nu blir det nyårmiddas hemmai Rö! :)


Kommentarer
Postat av: KH

Vad sköna bilder, håller tummarna att de blir kalasår

2012-01-02 @ 16:36:32
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Nathalie

Är det inte underbart att få slippa tågrälsen i flabben? Minns när jag fick ta av min - en underbar känsla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0