when i give up, tell me you won't let go!




Förlåt för urkass bloggning men jag har helt enkelt inte haft tid, jag tillbringar ju mina dygn på Öland/Böda sand, det har varit lite dåligt väder vi har bara kunnat steka en dag, men vi har upplevt mycker på Ölands norra del, vi har shoppat, (fick med mig ett par Rosa converse och en tunika) vi har besökt Långe-Erik, spelat tennis, golf, mini golf, tillbringat en underbar vecka med min fina ♥, tagit skit fina bilder som jag kommer visa upp på bloggen sen, annars kan ni se dom på min facebook Elin Johansson vissa bilder har jag ju redan visat, nu sitter min fina i bilen påväh hemmåt och jag saknar honom redan! har ju hunnit fira hela 3 månader med honom för ungefär en vecka sen ♥♥♥ jag har även laddat upp ett tidsinställt inlägg klockan 20:00 ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0