Min fina!

Kolla vad fint min älskling hade gjort igår! :') (Sry om ni får nackspärr...) Han lagade middag till mig och sen hade vi en jätte mysig kväll! Han är bäst! Hela helgen har varit jätte mysig! Imorgon börjar skolan och jag ska kolla på när elever möter lärare i bandy och sen ska jag ha samhällskunskap i två timmar och sen slutar jag ^^ Fett ovärt! på tisdag har jag idrottsprov och på onsdag är jag ledig och då blir det Breaking dawn med världens bästa Victoria! :D Sen på torsdag har jag spanska prov :( Det är min vecka i stora drag. Ikväll hoppas jag på att mamma kanske orkar färga mitt hår. Sen ska vi kanske ha Grey's Anatomy maraton och sen vill jag köra bil när det är mörkt men vi får se :)

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: tack så mycket!

2011-11-13 @ 16:25:28
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0