Ju mer dom spottar på mig desto snabbare kommer jag att blomma.

Det här sög ju... Jag sitter just nu på trappan utanför mitt hus. Varför? Jo för att jag är utelåst. Det bra i det hela är att jag får kontakt med vårat trådlösa internet. Det lite sämre är att batteriet på datorn är snart slut... Det sämsta är att det blir bara mörkare och mörkare för varje minut och ni som känner mig borde veta att jag är mörk rädd, så jag vet inte riktigt hur det här ska sluta... Pappa ringde för ett tag sen och berättade att han och lillebror åker ifrån Åkersberga så dom borde vara hemma snart. Det som är mest typiskt är att jag skyndade mig hem ifrån skolan och hade paniken att jag skulle missa bussen och få sitta och vänta på den i 50 min. Men jag hann och nu har jag suttit utanför mitt hus i snart en och en halv timme. Men men sånt händer :)
Hoppas att jag hinner göra allt plugg bara annars kan det bli lite jobbigt ^^

Kommentarer
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

sv: jaa, längtar tillbaka så stört mycket! vill på konsert med håkis nu nu nu!!

2011-10-26 @ 18:59:04
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: A.L

Hej! Vilken fin blogg du har =) Allt bra med dig?

Kram, Amanda.

2011-10-27 @ 02:25:33
URL: http://stockholmtomarbella.blogg.se/
Postat av: jessika

tänkte tipsa om min tävling, du hittar den under kategorin EVENT! kramar på dig sötnos :)

2011-10-27 @ 07:09:31
URL: http://kallasjessika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0