Rimbo marknad.

Nu sitter jag precis hemkommen ifrån marknaden. (hem och hem, Till Dennis iaf) :) Marknaden var sådär. Det va skit mysigt att gå med Älskling å så, men man har sett allting i många år i rad. Alla stånd står på samma plats och det finns inte så mycket som intresserar en. (läs bara sista meningen igen så lovar jag er att ni skrattar ;)) Men det var kul att träffa gamla klass kompisar och så som man annars inte hinner med och träffa. Älskling sitter i alla fall i köket och pluggar samhällskunskap och jag sitter på hans rum och pluggar religion. Kuuuul liiiiv! ^^ Men nu ska jag återgå till skrivandet!


Ber om ursäkt för att jag ser ut som en slickad katt på bilden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0