Vad har hänt sen sist...? :)

Jo det ska jag berätta för er! :D I fredags kom min vän Ludwig hem till mig och vi satt hemma i soffan och kollade på Idol och hejade fram Linni. Sen satt vi och pratade ett tag och sen skjutsade pappa hem honom vid ett typ :P

I lördags hade min pojke planerat dagen och vi åkte till stockholm och kolla på Crazy, stupid, love! :) Det var riktigt mysigt och han hade verkligen tänkt på allt. Sen åkte vi hem till mig och mös framför världens gråt film. Medan min pojke somnade ;) Älskar honom verkligen! ♥
Sen har jag börjat spela Smurf spelet på iPhonen och sen har jag slagit både mitt och pojkens rekord på Temple run ;) För er som var intresserade alltså ;) Beroendeframkallande...? Ja!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0