Mina nyårslöften 2012.

Hur gick det med dom igentligen? Jag satt på weheartit förra året och heartade mina 2012 wishes och nu tänkte jag berätta hur det gick med dom egentligen. 
 
- Check! När jag var i Turkiet så lyckades jag både se sunrise och sunset. Samma sak när jag var i Smögen. Det var väldigt fint! 
 
- Nej, jag lyckades inte hitta hogwarts det här året, men bättre lycka nästa år? :) 
 
Check! Ni vet vilka ni är! ♥
 
Mja, Det gick inte så himla bra det här trots mitt sommarjobb, Jag lyckas alltid göra av med mer än vad jag faktiskt tror vilket är väldigt synd, Men jag är ju trots att en 17 årig tjej, mina pengar går väl mest åt till matcher, bio och konserter nu på senaste tiden... 
 
Check! 
 
Check! Man har bra och dåliga dagar men för det mesta så! :) 
 
Check! 
 
Mja, ibland! 
 
Check! Har hunnit med en hel del resor, bland annat Gothia cup i Göteborg där vi tillbringade nästan 18 dagar, Sälen i en halv vecka, Göteborg en gång till över en helg och Turkiet i en vecka är väl vad jag kommer på just nu! :) 
 
Check! 
 
Check! Det finns en hel del bilder ifrån 2012 som jag är nöjd med. Flera utav dom ska hamna på min vägg så småningom! 
 
Nej, Tyvärr. Får bli till 2013! 
 
Check! Det första jag kom på var när jag och Andrea satt och snackade med Sarah på skype och det spårade totalt. Vi satt och skrattade (och grät, HAHA!) i en halvtimme och jag skojar inte! Sen fick vi oss ett gott skratt när vi såg oss själva sjungade på allsång på skansen också. Fyfan... 
 
Check! Skolavslutningsdagen är bara ett exempel på en sån dag, Allsång på skansen, Maskinenkonserten och Sommarkrysset är andra exempel. 
 
Check! Kim stannade bilen för att gå ut och kolla om det regnade för vi var inte riktigt överrens om det, sen sa han åt mig att gå ut också och det visade sig att han hade rätt och sen kysste han mig :) 
 
Jag har definitivt, utan tvivel haft ett jävligt roligt år och det finns många vi kan tacka för det! ♥

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra T

nice!

2012-12-08 @ 16:19:34
URL: http://www.sandramusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0