När kroppen säger ifrån....

Gick hem ifrån skolan tidigare igår, somnade medans vi kollade på film i drygt en halvtimme och vaknade med världens huvudvärk, gick till skolsyster och hämtade en panodil och lyckades somna resten av filmen. Kände att jag inte riktigt klarade av sista lektionen och åkte hem och sov. Jag är inte sjuk sjuk, ni vet typ förkylning utan kroppen orkar bara inte mer, har mest legat i sängen och pluggat eller sovit sen igår eftermiddag men måste pallra mig till skolan imorgon(läs: idag) för att göra ett matteprov. Fick inte spendera dagen med finaste Anton som precis har kommit hem ifrån England i två månader, men jag antar att det får vänta.. Kim kom hit ett tag och gjorde mig sällskap vilket är lika bra! :)
Typiskt mig att bli sjuk när jag vet att jag absolut inte borde vara sjuk, men det är bara en tenta och ett prov kvar sen har jag lov! 
Bjuder på 2 bilder på en väldigt glad Elin. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Har följt dig via bloglovin ett tag nu, ända sedan jag hade min gamla blogg www.emmaaaolsson.blogg.se. Nu har jag startat en ny blogg här på blogg.se och undrar om du kan följa den där? :)

2012-12-20 @ 17:50:33
URL: http://emmaaaolssons.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Stackare, hoppas du kommer må bättre snart

2012-12-21 @ 09:42:30
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hur känns det idag?

2012-12-22 @ 13:35:07
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0