don't count the days make the days count!

Igår blev det Allsång på skansen med härligt folk, efter att ha suttit och väntat i 7 timmar på sändning och fått mina 5 sekunder in fame samt skämt ut mig för en miljon människor så kom en ganska nöjd tjej hem ungefär vid midnatt. Jag kan sumera det med tre ord, DET VAR FETT! :D Imorgon drar vi iväg till Gothia och kommer att vara borta i ungefär 18 dagar. Det ska bli underbart att vara i Göteborg med tusentals människor som bara bryr sig om fotboll för en vecka, vem vet, jag kanske blir intresserad av att börja spela igen ;) Uppdateringen kanske blir lite låg men den kan också bli bättre än någonsin, Den som lever får se! 
 
Slänger in bilder på en väldigt snygg Kim också! 

Kommentarer
Postat av: Mathilda-There´s only one tree hill

HejAvundsjukTjej.NU

Sv: Den gick jätte bra :)

2012-07-13 @ 10:56:48
URL: http://othtjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0