Liiista

Senaste


Du fick SMS av: Sneeela Hesten! :)  
Du kramade: Mamma, 
Gången någon räddade dig från något: inte vet jag ^^
Som ringde dig: brooor
Du sov hos: Andrea! :) 
Person av motsatta könet du tänkte på: Danny O'Donaghue
Tror du han/hon tänker på dig också? Haha skulle bli väligt förvånad om han gör det ;) 
Gången hela din familj åt middag tillsammans: typ två dagar sen eller nått 
Alkoholdrycken: Cider, 
Bilfärd: Just nu, från Åby till Smögen,  
Kyss: pass, 
Gången du grät: kommer inte ihåg, men det var nog inte så länge sen :P 
Måltiden: Frukost
Någon sa till dig: kommer inte ihåg :P  
Gången någon kittlade dig: Lördagsmorgon, jävla Anton ;) 

-

Tycker du om att krama folk? Ja! Det är ju fett mysigt? 
Tycker du att du är attraktiv? Nej, haha. 
Sover du helst ensam eller med någon? Med någon, helt klart! 
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Tar hellre bilden! 
Har någon någonsin kallat dig lat? haha... om dom har! 
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? haha det gör dom säkert, men bryr mig inte så mycket, 
Har du gråtit offentligt? Ja, herregud, 
Gillar du att flyga? Mjae, det är ju inte tråkigt direkt, bara jag slipper sitta vid fönstret, är så jädra höjdrädd, Men det är ju inte så att jag åker utomlands bara för att få flyga :P 
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Han ska vara social, ha humor, och få mig att må bra! :) 
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Riktigt arg? Pappa när han tog min Dumle...
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Kommer helt klart bäst överens med killar, Det är dock problematiskt när jag går i en klass med 20 tjejer och 5 killar, men jag har ju Victoria och Andrea och dom räknas inte riktigt som brudarna som gör vad som helst för att skapa lite drama, Resten av mina vänner är typ killar :P 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0