Lista

VEM
Vem är i rummet med dig? Jag och min feta godispåse.
Vem fick du senaste sms av? Andrea!
Vem tänker du på nu? Viktor Lundberg som är den enda personen i AIK som vet hur man spelar fotboll...
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma eller Andrea :)
Vems hus var du senast i? Mitt eget,
Vem önskar du var med dig nu? Jadu... :P
Vem är din favoritsläkting? Mina sysslingar! <3

VAR
Var är din mobiltelefon? Bredvid mig hehe
Var handlar du mest? Gina, H&m (lindex) och Bikbok.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Derbybutiken.
Var åkte du senast bil? Hem från Sala.

VAD
Vad åt du senast? Godis.
Vad drack du senast? vatten,
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta och vita.
Vad är den närmaste saken som är blå? Godispåsen, heheh.
Vad har du på fötterna? strumpor.
Vad är din favorit färg? Grön :)
Vilken film såg du senast? Kommer inte ihåg. Kollar sällan på film :)
Vad hör du just nu? AIKmatchen i bakrunden,

HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng? Jajamensan,
Hånglat på en bio? Si,
Tyckt att din kusin är het?
Sovit naken? Haha ja
Kört över hastighetengränsen?
Målat om ditt rum? nää
Dansat framför en spegel? Yes
Fått hicka? Ja
Dumpat någon? Yes
Stulit pengar från en kompis? Aldrig
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? mjaaae,
Varit i slagsmål? jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det om jag ska vara ärlig :P
Haft känslor för någon som inte känt desamma? nej,
Hånglat med en främling? ---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0