Välkommen till mitt liv.

Kom hem tidigt idag efter att ha skrivit en engelska uppsats så jag tänkte att eftersom att det var ljust ute så kunde jag lika gärna ut och röra på mig när jag endå inte hade någonting för mig. Men det blev ju mörkt lika fort som jag kom hem. Men jag gjorde som jag sa och gick ut och rörde på mig. Nu sitter jag nyduschad i pojkvännens tröja och myser och snart kommer mamma hem och då ska vi mysa med chips och dipp (träningen känns ju värt) Haha! Fick nyss ett samtal ifrån Anton också, han berättade att han stog inne på Victorias secret och frågade vad jag ville ha, jag sa att jag inte ville ha någonting men han insisterade så jag sa åt honom att överraska mig. Nu är jag jag bara rädd! Haha! Tror att jag får se på julafton vad det blev för något. Saknar honom lika mycket som förut ♥ och jag tycker förövrigt att Kim kan bli frisk nu så att jag får träffa honom och pussa på honom! ♥
 
Dom kommande dagarna kommer att vara väldigt bra! Imorgon spenderar jag dom sista timmarna på Råsunda med Jonte, pappa och Tobias och jag kommer troligtvis att grina som ett litet barn! På fredag blir det klassmys i Vallentuna och sen sleepover med mina tjejer! Och på lördag är det Maskinen konsert med brorsan!!!! Galet taggad! 
3 Dagar, 1 timme, 15 minuter och 28 sekunder! 
 
En Elin och en Findus! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0