15 augusti

En liten uppdatering på mitt alldeles för spännande liv. 
 
Jag har varit ute och kört bil en del, när jag väl kunde hämta körkortet så började jag nog fatta att det var på riktigt, som jag har kämpat så jävla hårt och alla tidiga körlektioner som jag svor åt var värt varenda minut.
 
Börjar sakta men säkert förstå att min bästa vän snart lämnar mig i 10 hela månader. Hur i hela friden ska jag klara mig? Hon hade en avskedsmiddag för sina närmaste tjejkompisar och jag vägrade säga hejdå då, så jag får ta mitt lata arsle till Vallentuna i helgen, åååååh lämna mig inteee! ♥
 
Var på grönan med trevligt sällskap i helgen och tittade på Sommarkrysset och vann 2 kilo gott och blandat, så bra gick det för mig att vara nyttig... 
 
Jag har vägrat inse att det bara är en och en halv vecka kvar tills jag börjar i trean, så det blev en sen monopol kväll med fina vänner och sen nattprat och chips i husvagnen, somnade runt 3 med sällskap och snacka om att jag var trött idag. Note to self: Börja vänd tillbaka dygnet, annars får du problem. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0