23 Augusti

Jag åker till Sälen på måndag, jag borde börja packa, men det är bland det tråkigaste och svåraste som finns. Jag började packa för någon dag sen men gav upp ganska fort då jag insåg att jag inte skulle få plats... Inte nog med att vi ska packa typ 173942 olika outfits för 4 dagar ifall vi råkar hamna i något fjällbäck, här snackar vi om att vi ska ha sommar, vinter och höst/vår kläder då vi inte vet vad det blir för väder. Vi ska även packa handdukar, lakan, toapapper, ni vet sånt som tar upp hela resväskan. Plus en kamerautrustning som kommer att väga 185739256 kilo. Haha, nej men det ska bli kul faktiskt :) Har haft sån fruktansvärd huvudvärk i 5 dagar plus att det gör ont i hela nacken, så jag kommer idag att göra precis vad jag har gjort i en vecka i sträck, ligga och tycka synd om mig framför serier och vänta på bättre tider. Är inte så kul att vara den enda kvar med sommarlov, inte för att jag klagar på att vara ledig, men endå ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0