Sälen dag 2

Imorse ringde klockan 5:00, inte det skönaste men vi pallrade oss upp och gick ut och fota soluppgången vilket blev väldigt lyckat. Sen fick vi sova en timme till vilket var JÄTTESKÖNT, gick upp vid 7 och åt frukost och satte på oss det varmaste vi hade och gick ut till bussen. Sen väntade en och en halvtimmes bussresa till vattenfallet där typ alla låg och sov. Vattenfallet låg 2 km ifrån parkeringen så det var bara att börja vandra dit med ömma fötter. När vi väl var framme så fotade vi gaaaalet mycket. Fick några bra bilder tror jag, har inte kollat igenom så noga. 
 
När den ena gruppen började sin 2,3 mils vandring och den andra gruppen började sin 5,5 km vandring så gick jag och busschauffören tillbaka till bussen och åt lunch och sen la jag mig och sov längst bak i bussen i 2 timmar, vilket var välbehövligt. När alla andra kom tillbaka så åkte vi tillbaka till lägenheten och hade tacokväll med killarna som precis har avslutats och nu sitter vi allihopa nyduschade i vardagsrummet med datorerna och kollar igenom bilderna. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0