Dag 11 - Min bästa vän

hmm... Det finns faktiskt tre stycken som delar på den platsen och jag tror att ni redan kan lista ut vilka tre. 
Victoria och Andrea! Det är faktiskt inte så konstigt, det är dom som jag berättar ALLT för, dom vet alla mina bra och mina världelösa sidor, dom vet vad som gör mig glad och vad som gör mig skitbitter (det är dock inte alltid en fördel ;)) men framförallt så när jag väl är bitter så låter dom mig vara det. Vi alla tre har extrema åsikter och är sjukligt envisa vilket heller inte är en fördel ;) Men vi har ju klarat oss såhär långt. Vi gör alltid massa roligt och sjuka grejer. Här har vi till exempel en helt vanlig fotolektion... 
Ja, som ni ser så blev det inte så många användbara bilder att använda då vi mest låg och krälade på golvet, :P 
 
Den tredje som delar förstaplatsen är min mamma!♥ Jag kanske inte berättar exakt allting för henne men hon är den enda som ser på mig om någonting är fel, hon är den som känner mig bäst! Det kan vara en liten skit sak eller världens största grej, hon fattar endå om någonting inte stämmer. 
 
Vill bara avsluta med att säga att jag älskar er alla tre! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0