Dag 13 - Så här är jag i skolan.

Precis som jag sa i förra inlägget så är jag så fruktansvärt envis och när jag väl går in för någonting till 100% och det är te.x ett grupparbete och klasskompisarna som är i samma grupp inte gör det så kan jag bli väldigt irriterad. Samtidigt så har jag också dagar då jag verkligen inte orkar göra någonting. Mer till personligheten jag har i skolan då, hmm... Jag är en väldigt trött person och säger ofta att jag skulle vilja åka hem och lägga mig under täcket (HAHA) Nej men jag försöker göra så mycket som möjligt i skolan så att jag slipper göra skiten hemma, dock brukar jag misslyckas ganska hårt med det och behöver sitta med skiten hemma också. Aja, vet inte riktigt vad jag mer ska berätta, undrar ni något så får ni väl fråga! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0