Dag 15 - En person som alltid gör mig glad

Det finns en person som ALLTID, oavsett vad det är får mig att må bättre. Jag tror inte riktigt att han vet om hur bra han är. Det här personen har funnits i mitt liv i snart ett år och han har hjälpt mig så otroligt mycket. Det är en person som jag kan vara 110% ärlig med och berätta för honom när han är dum i huvudet, och jag vet också att jag alltid kan komma till honom när någonting är galet, för jag vet att han är lika ärlig mot mig. Han får mig att känna mig otroligt säker för jag vet att oavsett vad det är så kommer han att backa upp mig. Precis som den storebror jag aldrig fick. Vi pratar inte varje dag, men när någonting så hör vi alltid av oss, vare sig vi vill berätta någonting roligt eller om vi behöver prata. Den här underbara personen som jag kan prata med om ALLT ska jag få träffa imorgon igen! 
Jag älskar dig syssling! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0