Dagens outfit och boost!

Idag när vi kom till skolan så hade alla fått en liten fin lapp upptejpad på skåpet, sååååååå TEGspirit. Sen så fanns det en puss ruta och en kram ruta ;) Haha det händer verkligen bara på TEG! 
Jag (som förövrigt inte är en jättefantast av alla hjärtans-dag då jag tycker att man ska älska varandra varje dag) hade trots allt en väldigt bra dag. Enda tills jag kom hem och insåg att min dejt ikväll skulle vara matteboken... Men den tänker jag snart byta ut mot lite roligare sovsällskap, och imorgon har jag ett gigantiskt matteprov. Har fan inte pluggat såhär mycket som jag har gjort dom senaste dagarna sammanlagt under hela min existens. Brukar ha ganska lätt och lära mig, men inte just den här gången. Min hjärna tvärvägrar. Får hoppas på det bästa! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0