1 månad och 17 dagar..

..så lång tid har det gått sen jag hade lust att blogga sist, och detta utav en speciell anledning. Ja vad har hänt sen sist, inte så mycket egentligen, är precis hemkommen ifrån Turkiet, blev en spontantripp vilket var väldigt trevligt för då slapp man all väntan, (Ni som känner mig vet att jag hatar att vänta på saker) Jag har sett världens bästa band live och stog och köade längst fram med en väldigt bra och saknad vän och hela den dagen var bara hbfosabvodsöbgo! Går inte att beskriva med ord. 
 
Igår när jag kom hem så drog jag direkt till vänner och hade en skittrevlig kväll! Verkligen vad jag behövde just nu och ikväll har jag lyckats Trippel(!)-boka mig. Inte det smartaste kanske då jag ligger i världens förkylning. Note to self: Sätt inte på AC'n på 16 grader samma natt som man kommer utomlands, det blir lite kallt. 
 
Har väl ingenting mer och tillägga just nu så får vi se hur lång tid det tar tills jag känner för att blogga nästa gång :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0