Istanbul dag 1

Hela resan började med att mamma skjutsade mig hem till Andrea där hon och Victoria väntade, Vi åt pannkaksfrukost och försäkrade oss om att vi inte hade glömt något. Sen skjutsade Andreas pappa oss till Arlanda där vi mötte upp resten av klassen och sen började in-checkningen. När vi tillslut hade kommit förbi alla spärrar så var det dags för en fika tyckte hälften av oss så vi tog oss till Starbucks för att döda lite tid, sen var det dags att boarda planet. Jag satt bredvid Andrea som är galet flygrädd, så halva flygtiden gick åt till att översätta turkiska och göra henne lite lugnare. Flygresan gick bra och när vi landade så hämtade vi ut väskorna och tog oss till tunnelbanan som skulle ta oss vidare till spårvagnen som i sin tur skulle ta oss till hostelet. Jag kan säga att det var inte det lättaste att 26 elever ta sig kommunalt till Hostelet som vi skulle bo på med gigantiska resväskor, men det gick. När vi hade instalerat oss på hostelet så var det dags att gå ut och äta och efter maten så chillade vi bara på rummet! 
 
Foto: Jag.
 
Foto: Victoria. 
 
Foto: Victoria. 
 
Foto: Samira.
 
Foto: Jag.
 
Foto: Victoria.
 
Foto: Victoria.
 
Foto: Elin Jansson
 
 
Foto: Victoria. 
 
Foto: Victoria. 
 
Foto: Jag.
 
Foto: Victoria
 
Foto: Elin Jansson
 
Foto: Elin Jansson
 
Foto: Victoria
 
Foto: Victoria
 
Foto: Victoria
 
Foto: Victoria
 
Foto: Hanna? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0