Istanbul dag 3

Den här natten vaknade vi faktiskt inte när det var morgonbönen vilket var väldigt uppskattat. Dagens första aktivitet var att vi skulle besöka topkapi palatset. Det var även flera andra turk-klasser där som stirrade och följde efter oss lite för mycket kunde vi tycka. Efter det besöket så var det äntligen besök i Bazaren som gällde, för er som inte vet så är en bazar som en enda stor marknad både innomhus och utomhus, där kan man pruta väldigt mycket och det var så otroligt många gångar så man hittade knappt ut när man väl kom in. Där spenderade vi hela eftermiddagen och klockan sju möttes vi upp på hostelet och gick gemensamt ner till hamnen för att titta och sen bestämde vi oss för att äta middag där. Jag (och väldigt många andra) åt bläckfisk, vilket inte var första gången för mig. Sen gick vi hem och chillade på rummet, duschade och fixade lite. 
 
Foto: Victoria
 
Foto: Jag
 
Foto: Victoria
 
Foto: Jag
 
Foto: Victoria
 
Foto: Victoria
 
Foto: Jag
 
Foto: Adam Erwald
Foto: Adam Erwald
 
Foto: Adam Erwald

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0