Fotomässan

Som sagt så kommer jag att vara en del utav fotomässan i år och nu ska jag berätta lite om min roll i det hela! :) 
Min skola (Täby Enskilda Gymnasium) kommer att ställa ut en moter på mässan på plats B24:06 och på fredag mellan klockan 10:00-15:00 kommer jag och Adam att stå i den montern och prata med folk som går förbi och säger hej. Jag kommer även att visa några utav mina bilder på mässan. Kommer ni ihåg fotograferingarna jag hade för någon månad sen? 3 utav dom bilderna kommer att rulla hela helgen på en tv-skärm och sen kan det även vara så att jag har fått några bilder printade som kommer att sitta på en utställningsvägg. Men det som är lite roligt är att jag har ingen aning om vilka av bilderna som har blivit valda, så det blir spännande! 
 
Så har ni vägarna förbi, kom och säg Hej! :D
Modell: Michelle Nyberg och Lisa
Foto och redigering: Jag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0