12 Oktober

Har haft en helt perfekt dag som började med att jag gick 3 timmar i skolan, sen blev det subwaylunch med bästa vännen! När jag väl kom hem så blev det en lång powernap innan jag och mamma åkte till Arlanda och hämtade kusinerna ifrån Göteborg, när vi kom hem så blev det taco-mys och det slutade ungefär som på bilden... Jag har levererat som bartender hela kvällen ;) 
 
Imorgon har jag min första "riktiga" fotografering och jag är väldigt nervös... Tänk om jag inte kan prestera som fotograf, tänk om kameran går sönder, tänk om et regnar, tänk om dom inte blir nöjda, tänk om jorden går under... Ååh herregud. Jaja, det ska nog gå bra, nu ska jag sova så att jag är någorlunda pigg tills imorgon.
 
Wish me luck. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0