4 oktober

Tror inte att jag har publicerat bilder på mig när jag har glasögonen på mig sen jag fick dom i maj. Så here you go. Är inte jättebekväm med dom men jag har slutat bry mig haha. :P Måste använda dom när jag kör bil så varför kan jag inte använda dom hela tiden om jag slipper huvudvärk? Brukar dock alltid ta av dom innan jag ska fotas men idag orkade jag inte ta av mig dom haha :P 
 
AIK vann idag och Kevin Walker kan inte bli snyggare i Idol. Nu ska jag duscha, kolla på utröstningen och sen bädda ner mig i sängen och kolla på nysläppta Grey's avsnittet. I helgen väntas plugg, jobbsökning och renovering av brorsans rum. Kommer alltså bo i ett byggkaos i några veckor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0