5 September

Laddade nyss över dom senaste bilderna ifrån sälen till datorn. Hade sista dagen fotat mitt och Adams rum i lägenheten och HERREGUD vad stökigt det var... Vilken tur att vi inte hängde där så ofta haha, ja ni kan ju se själva. Allt som låg i sängen kastade vi dock ner på golvet när vi skulle sova. Hade blivit jävligt trångt annars..
 
Imorse hade jag sovmorgon vilket var jätteskönt och sen åkte jag till skolan för våran enda lektion idag, filosofi och det är verkligen lika flummigt som man hade förväntat sig, men jag tror att det kommer att bli skitkul! :D 
 
Ikväll har jag inga läxor, så det blir att glo på tv och umgås med familjen och troligtvis äta konstant eftersom att jag ALLTID är hungrig. Mamma är även och handlar mat nu så om jag känner henne rätt så kommer hon att komma hem med massa gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0