Gårdagen

Herregud. Det känns i kroppen idag att det var konsert igår, har träningsvärk över allt typ. Hur var kvällen igår då? Jo, utan och säga för mycket så blev en av polarna utslängda ifrån grönan redan 1 timme innan konserten började, en annan polare stod och raggade på allt som rörde sig, kvällen var i alla fall FET och jag är glad att jag följde med då jag tvivlade lite innan.. Det var supertrevligt att träffa lite gamla klasskompisar också! :)
 
Idag har jag inte gjort så speciellt mycket förutom att sova till 12 (drömmen) och sen legat i soffan och sovit varvat med godisätande också har jag läst ut min bok som jag började på förra veckan. 
 
Ikväll är det skypedejt med min kära vän i USA som gäller. Som jag har längtat efter att höra hennes röst! ♥ Ska försöka hinna med en middag hos grannarna där i mellan också! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0